Yorumunuz için teşekkür ederim,
Ancak vB4'ü eklemek için doğru zaman olduğunu düşünmüyoruz Hem şuan tam olarak hataları çözülebilmiş değil (bana göre), hemde ben henüz sistemine bakamadım işten güçten