x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam verecegin kişiyi yazar yapıcan blogda sonra o seni blogdan yazarlıgını atıcak blog ona kalmıs olucak

ayarlar + izinler + yönetici ekle , yanlız yazar yaparsan olamz onuda yönetici yapman lazım
yani yonetici yapmak lazım oylemi sonra o benim yoneticilik yetkimi alıcak peki adres hala benim bloğumdamı gözükecek