Konu
tozlu blog |internet, teknoloji, tasarım, programlama ve hayattan herşey ..
29-01-2010, 12:03:21
#3
Kesshh
mehmed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sade bir tema kullanmışınız fena olmamış, başarılar dilerim.
siteyi olabildiğinde sade yapmaya çalışıyorum. hızlı olması açısından. Yorumunuz için teşekkür ederim .