Siten sanki basit olmuş. Öncelikle trebuchet55 'in dediği gibi siyah renk olmamış. Siteye giriğimde direk olarak kayıt ol sayfasına yönlendirmeye çalışıyor. Anasayfa bile açılmıyor. Logo flash olması ve basit olması bence iyi durmamış.
Yorumlarım için inşallah beni yanlış anlamazsın hemşo
Çalışmalarında başarılar dilerim
Bende bir Tokatlı olarak bir site yapmak istiyorum güzel bir domain bulduktan sonra profesyonel anlamda bir projeye başlayacağım..