futli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
file.html ye nasıl yazıcam bunu hocam.İlgin için sagol.Hazır sizi yakalamuşken birde ben bu yukardaki menüyü yan sol tarafa aldım ama alt alta nasıl dizecegimi beceremedim o konuda da bir yardımcı olursanız sevinirim.Site imzamdaki sitemdir.
file.html ye
<?php rastgeleoyun(); ?>
koyucan.

kategorileri alt alta dizmek için functions.php de kategorileri çeken displaycategories() function ını bul url yi yazan kodun sonuna <br> koy alt alta dizer