DeDiBaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir bmw sahibi ve hastasi olarak,oncelikle tebrik ederim gercekden guzel olmus,bende kayit olup bildigim butun bilgi ve onemli dokumanlari seve seve paylasilirim.
Hayirli olsun tekrardan
Teşekkür ederim bende bmw sahibiyim ve hastasıyım. Aracım E46 2004 3.30CI Cabrio plakası 34 KNG (king) 45. Senin ki nedir?