olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam scripti sizmi yazdınız? Bana bir yerden tanıdık geliyoda. Hazır bir scripti düzenleme degil dimi?
herhalde kendim yazdim Yazilim bittiginde noterde teglif haklarını aldım onaylattım ki zaten tanidik gelemez cünkü sifirdan ben yazdım R10da zaten herkez bilir script bana aittir.