file.html ye nasıl yazıcam bunu hocam.İlgin için sagol.Hazır sizi yakalamuşken birde ben bu yukardaki menüyü yan sol tarafa aldım ama alt alta nasıl dizecegimi beceremedim o konuda da bir yardımcı olursanız sevinirim.Site imzamdaki sitemdir.