Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar;

Hayırlı vede uğurlu olsun.

Çıktığınız bu yolda başarılarınızın devamını diliyorum.

Kolay gelsin.
Çok teşekkür ederim. Bu yola bir defa giriştim dönüşü yok, dönersem yanıma emeğim ve param olarak zararı kalır ama sabredersek herzaman için bir yerlere varabiliriz...