istediğin yere bağış yapabilirsin. insan insandır. öncelikmi var bu konuda? yazmak için yazmayın şu mesajları 2 kere düşünüp yazın.
Öncelik var tabiki. Sen Türk isen Türklerden başlamalısın yardıma bir tane çocuk okutsan belki ileride iyi işler yapıp ülkene katkı sağlayabilir ama Haiti'nin sana yararı olmaz Amerika, İngiltere yardım etsin onlara.. Biz de edelim ama ilk önce önümüzdekilere bakalım. Dediğin gibi insan insandır.
Örnek:
Lösev