Haiti'den önce Türkiye'nin doğusundaki çocuklara destek olalım. Karda kışta servisle gitmek isteyip de gidemeyen çocuklara destek olalım. Önce önümüzdeki düzeltelim ondan sonra başka tarafı düzeltmeye çalışalım. Daha iyi olmaz mı?
istediğin yere bağış yapabilirsin. insan insandır. öncelikmi var bu konuda? yazmak için yazmayın şu mesajları 2 kere düşünüp yazın.