işte bazi arkadaşlar var önemsemiyor.. dedigine katılıyorum atabey. Bu sitesi olan bir çok kişi bu işleri ek iş olarak yapıyor,gece 1-2 sonra sabah işe.. ama bunu duşunen yok...

zaten bir çok kişi konuyu acarken herkez baksın mantıgı ile konuyu acıyor... az, biraz dikkat etmek lazım...