Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
200 dolar bayıldıktan sonra herkes alır zaten vbulletini..
ben ilk başta ücretsiz sistem arıyorum...
vbulletin daha sonra..gerçi lisanssız bir süre kullansak sorun olur mu acaba?
daha sonra forumu geliştirince alırız...