200 dolar bayıldıktan sonra herkes alır zaten vbulletini..

ben ilk başta ücretsiz sistem arıyorum...

vbulletin daha sonra..gerçi lisanssız bir süre kullansak sorun olur mu acaba?

daha sonra forumu geliştirince alırız...