myBB oluşunun bir dezavantaj değil avantaj olduğunu düşünüyorum

vBulletin'den çok daha hızlı ve pratik, ayrıca "vBulletin'de şu özellik var myBB'de yok" diyeceğim bir özellik yok

iyi dilekleriniz için teşekkürler