Arkadaşlar forumuma sürekli yeni zellanda'dan birileri üye oluyo, önceden sadece üye oluyolardı şimdi mesajda yazmaya başladılar temelli nasıl kurtulabilirim bunlardan.
mesajların içerikleri spam mı ?
girisleri admin onayli yaparak yada e-mail onayli
kolay gelsin
forumda tamamı kalın mesaj yazmak yasak. mesajınızı düzenleyiniz.