Konu
Universiteliler.Org | Üniversiteliler Arası Sosyal İletişim Ağı
20-01-2010, 04:51:43
#3
ALper_08
Evet DNS'ler konusunda bi problem yaşıyoruz ve nasıl çözeceğim konusunda hala bi fikrim yok bekliyorum şuanlık.. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz ve aynen de devam edeceğiz..
Teşekkür Ederim ilginiz için..