Yeri gelmişken sorayım fazladan hesap alan arkadaşlara.
Hangi amaçla alıyorlar ? Mesela
www.com sitemiz hesap ile banlandığı zaman, ikinci bir hesabımız olsa ne yapabileceğiz ki ?
Başka sitede kullanılır + zaten hesap banlanınca domaın banlanmıyor, yenı hesabıda o sitede kullanabılırsın, ben kendimden bılıyorum