Yeri gelmişken sorayım fazladan hesap alan arkadaşlara.
Hangi amaçla alıyorlar ? Mesela www.com sitemiz hesap ile banlandığı zaman, ikinci bir hesabımız olsa ne yapabileceğiz ki ?