Kraloyun içerik çalmaktan dolayı sorun çıkartıyordu ? Yanlış mıyım ?
İçerik çalmadım, botu hazırladım, kullanmak isteyen olursa satabilirim dedim. Çalınmış bir şey yok ortada

Neye göre sorun çıkaracaklarınıda bilmek isterim. Oyunları kendileri mi yapmışlar? Resimlerini kendileri mi çizmişler?
+ olarak bot resimleri direk kraloyundaki adı ile kayıt etmez, özel bir id oluşturur ve ona göre kayıt eder. Aynı şey swf dosyaları içinde geçerlidir.