Ah iste patent path izni verebilcegim yer yok zaten panelde

adamlara 70 tane mail yazdim hala anlamiyorlar hic baslarina gelmemiski
nasıl anlamıyolar kardeş, başlarına gelmemeleri daha da ilginç. senin panelinde genel ayarlar kısmı yok mu? misal php derleyici, .net ayarları falan. olmadı web dizini ayarların yok mu?
o kısımlarda genel ayarlardan yapılması lazım rahatça.
bi de ing. veya tr. değil panel görüntüsü, onun iinde net bişey diyemedim.
asp dosya miktarın ne kadar. olmadı alt klasörlere taşıyalım inc dosyalarını. ama bir çok klasör varsa ve sürekli yukarı aşağı iş yaptırıyosan (klasörler için) acaip uzun sürer. az dosyan varsa alt klasörle veya hatta klasörsüz hepsini aynı yere atıp, sadece dosya çağırarak dene. (ki hala kötü bi yöntemdir, dağınıklık yapar, düzensizlik yapar, baş ağrısı yapar bi de.)