SemihCebraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enteresan bi forum kârargah gibi bişey :d
Strateji
BM İstihbarat
Lojistik
haberci
Albaylar Platformu
Neresi acayip ki.. Bence çok güzel bir site olmuş.. emeği geçenlerin ellerine sağlık.. Bu bölümlerin olması düzenli ve organizasyonlu bir çalışma yaptıklarının göstergesidir bence..

Güzel ve düzenli bir bilgi paylaşımı olursa site tutar bence..