Hayırlı olsun fakat forum tasarımının biraz daha renkli olması daha uygun olurdu diye düşünüyorum
Evet bu sistem ile çok fazla alakadar olamadıl, bu konuda bir yenilik çalışmamız olacak; sizlerin öneri , görüş ve destekleri çok önemli.
Yenileme çalışmasını listede ön sıralara almaya çalışacağım.
Teşekkürler