Konu
Bankalara Hesap işletim Ücreti ÖDEMEYİN... ( Nasıl mı? )
15-01-2010, 20:30:54
#3
isletmeci
BEnden de yeni kesmişler.Süre çok uzunmuş ya.
Ama yinede aldığına sevindim.Yolum düşerse bi sorarım.Oluyorsa başvuru yaparım
Sağol.