Konu
Arkadaşlar Bi Bakarmısınız Ceviremedm de ben :D tam olarak
15-01-2010, 17:47:12
#3
RifatOzkan
hocam
ben bunlara kartımdan otomatik para cekmeyın ben ıstedıgım zaman odeme yaparım gunu geldıgınde
nasıl dıcem