VjGarber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk Yorum Benden Olsun.

Hayırlı Olsun Gayet Güzel ve Yakışmış. Profilleri de Editlerseniz Daha iyi Olur Bence
Yorumunuz için teşekkürler. Postbit için güzel birşeyler düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda yapabilirim.