Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarık çok işlem yapıyorsan ykb kullan. Benim param üyeliği al ilk yıl 49 lira ondan sonra 39 lira oluyor. EFT, havale ücretsiz. ATM'lerden limitinin x3 daha fazla tek seferde çekebiliyorsun.
Tamamdır, bundan sonra ykb kullanıyoruz.