Hayırlı olsun ama her adsense hesabı onaylanan konu açarsa ne olur r10'un hali.
valla ilk defa adsense ile iligli konu açtım kardeşim oda bu güzel haberi sizinle paylaşmak içindi..çünkü gerçekten çok uzun zamandır onay bekliyordum ve tam ümidim bitti derken googleden gelen maille yeniden yeşerdi ümitlerim ve sizinle paylaşayım istedim bunu bir kabahat olarak görüyorsanız özür dilerim...