Webolye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle hayırlı satışlar hocam.. fiyatlar hakkında söylediklerinize katılıyorum.. hatta ucuz bile denilebilir.
Teşekkür ederim. Sonuçta ucuz pahalı kavramıda göreceli. Çok lazım olan bir insana, özelliklede gerçekten yazmak için kaynak sıkıntısı olan bir betiğin kıymeti oluyor ve bu fiyat ona çok uygun geliyor. Elbetteki betiğe ihtiyacı olmayana fiyat yüksek gelebiliyor ve kıyaslama içerisine giriyor. Ben yinede herkesin fikrine saygı duyuyorum. Tek modüle ihtiyacı olanada bütün modülleri yada toplu modül isteyen arkadaşlarada ikram yaparım o sorun değil. Fiyatımı eleştiren arkadaşlarında benim ucuzdan verip daha rahat müşteri bulmam için yaptıklarına inanıyor ve onlarada bu olumlu eleştirilerinden dolayı teşekkür ediyorum. Fiyatlarım kati değil esnek fiyatlardır. Bilen biliyor ki VMWare yazılımına da reboot paneli geliştiriyoruz ve bunu ücretsiz veriyoruz. Aman bu işten zengin olalım gibi bir fikrimiz yok. Sadece kazancımız olsun kafi. Yorumlar için teşekkür ederim.

Saygılarımla
Emin ÖZTÜRK