hocam wordpress yapmak istemiyorum görünüm olarak daha basit duruyor joomla nın tema olanağı bana mükemmel seçeneler sunuyor bence.

basit bir örnek ile r10 ü düşünelim alt taraf normal forum adres çubuğu ile forum arasına radyo koyuyoruz.

radyoda istek vs olayı ve radyonun yönetilebilirliği açısından radyo scripti mi faydalı olur yoksa bu gibi bölmek mi ?