Hizmet daha tam olarak aktif değil. Zaten haberde de Sabit hattın kullanılması zorunluluğunun kaldırılarak yalın ADSL’e geçilmesinde bir adım daha atıldı. denmiş. Bu hizmet 2010 yılı içerinde aktif olacak ama ne zaman olur orası bilinmez..

Birde Yalın ADSL erişim ücreti olan 19,3 TL her ay alınacak ücret sanırım.