Sedo komisyon oranlarını bir kaç ay önce değiştirdi.
En az 50 dolar veya %10 alıyorlar artık. Hangisi yüksekse onu alıyor. Yani 60 dolarlık bir domain sattıysan 50 dolar alıyor. 600 dolarlık bir domain sattıysan %10'u 50 dolardan yüksek olduğundan 60 dolar alıyor.
%10 komisyon artık sadece sabit olarak fiyatını belirleyip, SEDO'ya park ettiyseniz geçerli. Yani birdomain.com 60 dolar deyip, sedoya park ederseniz ve biri gelir 60 dolara o domaini alırsa %10 yani 6 dolar ödüyorsunuz.