Aslında ücretli olarak almışsanız sitesinden destek alabilirsiniz 6 neyse de 7 de hata vermemesi lazım. ie6 için ise zaten destekleyen temalar üretmiyorlar bir nevi kullanıcıları güncellemeye teşvik ediyorlar ki zaten hemen her tema sitesinde ie6 uyumlu değildir diye açıklamaları var. Uyum için ise ayrı fix kodları yazılması gerekiyor hem de farklı css class'ları.