Canon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logoyu kendim yaptım kendime nasıl itrader verebilirim

Not : Konu kapanabilir...
ücreti bir cebinden diğer cebine alabildiysen itrader vermende bir sakınca yok