Konu
(siteme girişler)Dns Otomatikse Çalışmıyor,4.2.2.1 gibise çalışıyor
07-01-2010, 03:39:38
#3
Şahin DAĞ
Misafir
https://www.r10.net/site-amp-server-a...-problemi.html