EgeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki her <?php ?> kullandığımda session_start(); yazmak zorundamıyım? ( session ile işlem olduğunda )
session değişkenlerine ihtiyaciniz varsa session_start demelisiniz