Konu
Tasarımda / Sitede Eksiklerini Söyler Misiniz Arkadaşlar?
04-01-2010, 20:58:59
#4
FikirTakimi
site göze çok hoş geliyor..eksik olarak birşey söylemek gerekirse..manşet yerini sadeleştirmek iyi olabilir..