SpHinX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar, Kontörüm bittiğinden dolayı ilk 2 kişiye 40 avea kontöre logo veya banner yapıyorum. Sadece ilk 2 kişiye
bence adaletsiz olmuş 40 kontöre logo ise 20 kontöre banner olmalıydı