Konu
2010'da Adsense yeni özellikler deniyor
03-01-2010, 22:23:48
#4
LordEspoir
ben daha o kalın olması olayına rastlamadım ama güzel olur zamanında benim aklıma gelmişti orta kısımları bold yapamıyor muyuz kendimiz diye