cagkan10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Www.Paylasimdestek.Com - Pop-Up Reklamını Ben Kendi Hesabım Üzerinden Almıyor muyum? Yani Adtech + Adsense + Adhood Hesaplarım Var
Sitenin sistemine baktım hocam eger adtech,adsense,adhood gibi hesabınız varsa oradan aldiginiz popup kodunu admincp - Stiller Temalardan footer'in en altına ekleyin.