Merhaba arkadaşlar.

Yaklaşık 2 saat önce vBulletin forum sitem aşırı cpu harcadığı gerekcesiyle suspend edildi.Tekrar açtırıp gereksiz eklentileri sildim. Ancak yeterli olmadığını düşünüyorum ben.

Forum istatistiği : ( alakası varmı bilmiyorum )

Konular: 46,630, Mesajlar: 124,785, Üyeler: 11,406

---------------------------------------------------

Eklentiler

Otomatik resim boyutlandırma
VBSEO 3.3.0
Sitemap Generator
Hide Links
passiveVid
Teşekkür eklentisi
Forumhome duyuru paneli
vB Optimise ( suspendden sonra yükledim )


Birkaç eklenti daha vardı(topx , online üyeler vs.) tamamen kaldırdım . Şuanda bunlar duruyor.

Sitenin bu kadar kasılmasına bunlar sebep olabilir mi ? 6 aydır aynı eklentileri kullanıyorum sadece bugün başıma geldi.

Sitenin hiti 1.5k civarlarında ve bu kadar hitle nasıl cpu harcadığına şaşırdım doğrusu.

Neler yapmam gerektiği hakkında bir fikri olan varmı ?