ee baska yorum yokmu
çokmu berbat
çokmu iyi
yorumsuz olunca konu ya çok iyi begendiniz bişe demiyonuz yada çok berbat hiç tınlamıyonuz bile

şöyle yap böyle çevir şunu kaldır rengi değiştir busite tutmaz gibi her eleştiri veya görüşe açığım