Konu
Alan Adı (Domain) Yakalama Programı
28-12-2009, 23:25:48
#7
NoVoLuMe
RadikaL.org adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
icerisinde"ki Setup.exe ne ise yariyor acaba?
O .Net framework 3.5 bilgisayarında bulunmayanlar için onu ellemiyoruz. Eğer yoksa kullanıyoruz.