RadikaL.org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
icerisinde"ki Setup.exe ne ise yariyor acaba?
O .Net framework 3.5 bilgisayarında bulunmayanlar için onu ellemiyoruz. Eğer yoksa kullanıyoruz.