Çok başarılı buldum, 9 veriyorum Logo ve site içi resim vs... gibi uyum çok iyi. Renkler konusu tartışılabilir ancak zevkler meselesidir, 1 puanı bundan kırmadım. Logonun yanındaki giriş boşluğa ortalansa daha sağlam durur gibi, yukarıya yapışık olduğu için altında fazla boşluk var bence. Başarılarınızın devamını dilerim.