tasarım çok zayıf olmuş hocam 2. sınıf görünümünde. script fena değil gibi
Photoshop'ta sadece yazı yazmayı bilen birine göre yinede iyi sayılır.

Tasarım için yaptığım 3-5 grafik var onlarda emaneten duruyolar değiştireceğim, onlarla birlikte anasayfanın yerleşimindede değişiklikler yapabilirm.
Tasarım konusunda kendim çok zayıf olduğum için haliyle tasarımda böyle olabiliyo.

Önerilerin, tavsiyelerin varmı, tasarım konusunda.
Resimlerin üstündeki yazıda değişecek, logo yapamadığım için logo yaptırınca logonun ufak halini resimlerin üstüne basacağım.
Arkadaşlar tavsiyeleriniz olursa çok sevinirim.