Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucunuzda SAFE_MODE aktifdir . SAFE_MODE aktif olduğu sürece, Eklentiler Dosya olarak kayıt edilemez./ Bi türlü olmadı. aktif ettim. olmadı kapadım yine olmadı. /tmp dosyasını 777 yaptım ama yine olmadı.
Siteni Yöneten Kimse Onun Safe Modunu Açması Lazım.