Şimdi ben 5 haneli gelir kazanıyorum bunun belli bir kısmını vergi olarak ödemek zorundamıyım,Anlamadığım şey bu vergi sadece abdliler için geçerli değil mi ?

Yeni kurallara göre biz mi ödeyeceğiz kazandığımız paraya göre ve bunu nasıl yapacağız nasıl ne kadar ödeyeceğimizi bileceğiz

Çok soru sordum yardımcı olabilirseniz sevinirim