webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun.bence blog açsaydın tutma ihtimali daha yüksek olurdu.
sağolun ustam bunun tutma ihtimali var hatta kendime güveniyorum tutacak

saol yorumun için

+