velikz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk 10'nun içersindeysem haber sistemini almayı düşünüyorum.Msn den ekledim sizi.
ilk kisisin hocam konuyu guncelledim. almadiginizda gecersiz sayilacaktir.