evet. duyurularda geç çıkmaya başladı. çalışıyoruz ayağına yatıyorlar. arada "beta"yız daha deyip acemiliklerine vuruyorlar. alakası yok. bekledik 1 ay. bakalım bekleriz. göreceğiz sonucu.

alamazsak ürünleri "anti-lockerz" cı oluruz artık