Merhaba arkadaşlar uzun süredir
R10 sitesinin kullanıcılarından biriyim
R10 sayesinde 1 sene önceki projemi hayata geçirebilecek bir ekip bulma şansı yakaladım ve projemi tamamlayıp yaklaşık 1 ay önce yayınladık burada bunu yayınlama nedenim ise türkiyenin önde gelen başarılı birçok yazılımcısı ve grafikeri
R10 da vakit geçirmektedir.Siz değerli dostlardan istediğimiz şey ise yeni yayın hayatına başlayan
Hükümdar Savaşları oyunumuz hakkında o değerli görüşlerinizi bizimle paylaşmanız rica ediyoruz. belkide birçoğunuz Sitemizi henüz duymadınız fakat
www.rexwars.com &
www.hukumdarsavaslari.com adreslerinden bir gözatıp Yorumlarınızı paylaşabilirsiniz... Şimdiden tüm arkadaşlardan yorumlarından dolayı çok ama çok teşekürederiz...İyi Çalışmalar...